Så fint det blev!

2009-06-09 @ 02:09:28
Åhh underbart härlig doft det har varit här inne sedan dagens städning var över. Luktar så rent och friskt!

Jag kan lova att det nog inte är en enda vrå som är smutsig efter idag. Jag gick på som tåget överallt. Dammat, dammsugit, skurat, speglar, toan, u name it! Haha underbart skönt och nu blänker golvet och inga fläckar någonstans.
Abba inspirerar till vad som helst, idag stod de på under städningen på högsta volym!

Resten av dagen har jag tagit det lugnt, målat naglar och funderat kring studentpresent till Hanna. Vad ska jag ge? Vill hitta något lite galet och roligt, inte det vanliga traditionella som smycken...

Nu är det sent och jag ska lägga mig i en nybäddad säng, sov gott!
Bilder kommer imorgon!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0