Mysiga sommarkvällar

2009-07-01 @ 00:32:41
Hejsansvejsan!

Idag gick jag upp tidigt för att tvätta och städa. De bytte ut alla porttlefoner också. Vid två gick jag ner och solade lite. Orkade bara en timme för sedan blev det alldeles för varmt!
Sen åt jag lite och tog mig sedan till snart artonåriga Nathalie :) VI fixade lite inför dagen D som är på torsdag. Hjälpte till med tältet, inköpslista etc.

Vädet var mysigt så när som på en stor regnskur på kvällen, men efter den kommer alla härliga sommardofter. Det är tur att jag glömmer bort hur mkt underbarare allt är på sommaren än vintern, jag hade velat ha svensk sommar året om, urmysigt :)

Nu har jag kommit hem till en förhoppningsvis lyckad avfrstning av kylen (förra gången var den ofrivillig) och en TV som bara visar myrornas krig, vet inte vad som är fel. Har satt in och ut antennsladd etc, vad kan ha hänt? Nu ska jag sova. Imorgon hoppas jag på eftersök post så att jag kan  fixa och trixa :) Eventuellt färga en viss tjejs hår också!

Natti!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0