Ett underbart dygn!

2009-06-13 @ 00:56:48
Jag hade ett underbart dygn igår, en massa blandade känslor, härliga stunder och fina minnen att lägga i bagaget! En superfin avslutning, där framträdandena var högklassiga och treorna med all rätt stod i centrum. Många av de som kommer saknas av mig och som lämnar ett tomrum efter sig. Det märktes också på dem, när alla hade svårt att inte visa tårar. Måste bara säga att Banding Corporation (ett uf-företag som är ett band med grymma artister ur trean) och William igår, var hel klart bäst! Gruppen gjorde sina sista framträdanden inför skolan och det märktes kan jag säga. William och Mattias bjöd på, till dansklärarens förtjusning på Fly on the wings på danska med bravur.

En dag som mot slutet bjöd på utspark, studentfest hos kära Hanna och ProCivitas studentfest på Hipp som avslutning. Jag kom i säng sent/tidigt oh idag har jag inte gjort mycket. Men jag bryr mig inte, för jag har sommarlov!!!! :D Haha!
Jag har struntat i  en massa info och överraskningar, men det spar jag tills imorgon då jag är pigg igen. Nu väntar sängen!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0