Chillning på schemat

2009-06-17 @ 21:39:18
Hej på er!

Blogg.se har strulat idag, därav inga inlägg.

Igår tränade jag på eftermiddagen, sving och närspel. På elitträningen gjorde vi ett handicaptest i närspel, gick okej men vet inte riktigt vad jag gillade det.
Sen när jag kom hem åt jag lite Carbonara och sedan tog jag mig till Natha till nio. Vi hade filmmys med liekompisar, såg Heartbreak kid. Helt okej komedi, lite för mycket ibland och var inte riktig som jag trodde, men helt okej.

Idag har jag tvättat och städat lite. Tagit det lugnt också. Nu ikväll har jag hejat på Natha som tävlade borta på Heleneholms IP. Gick okej, men kunde varit bättre. När molnen kom blev det bara så kallt för oss som satt brevid - så var kall nu när jag kom hem. Har gjort te som jag hoppas ska hjälpa :-)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0