Boostar mig med Aloe Vera

2009-06-03 @ 00:12:23

Städningen fick vänta till morgondagen, ska ändå tvätta då.

Ikväll har jag bara slappat och lackat på Nordea efter att jag fått en årsavgift att betala på 300 spänn för att använda deras kassa kort. De ska fan va glada för att jag stått ut med dem ( tar sådan tid att söka hjälp) , men nu är det Swedbank som gäller!

Det är underbart på många sätt att vara 18 och det passar mig! Man anses vara kapabel till att klara sig själv, man får vara med och fatta beslut gällande sitt land (ni glömmer väl inte att rösta!?) och man har många roligheter att tillgå. Men att behöva sätta ner foten i landets byråkrati är något jag verkligen inte längat till alls! Och nu är det faktum, usch det finns bra mkt viktigare saker jag kan ta tag i än en ppiiiiiip bank! Orkar inte alla människor som tror de är så mkt bättre än andra och har mer makt, när de snarare är motsatta, det är som att de gillar att sätta sig upp emot folk - trots att de har fel!
Näe orkar inte blir, så arg!

Nu har jag dushat och smörjt in hela mig med Aloe Vera, både plantan och gellyn och druckit av Aloejuicen. Så nu tror jag min kropp får sin välmåendekick den behöver och jag ska nu sova.



www.aloevera.just.nu
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0