Alldeles för mycket att göra och att njuta av!

2009-06-02 @ 18:24:34

Hej på er!

De senaste dagarna har jag levt i en liten bubbla känns det som. Naturarbetet har hängt över mig och Nathalie sedan i söndagskväll occh vi har kämpat på. Samtidigt har vi njutit av det otroliga härliga vädret också!

I söndags kväll pluggade vi en del och sedan tog vi oss till t-bryggan för att se solnedgången och killarna skulle bada lite. Det slutade med att de och Natha gjorde det, det var svinkallt! Men en skön kväll. Sedan spelade killarna lite innebandy och jag var med och visade lite skills, haha. Måste verklgen träna min ben har typ träningsverk.
Hem till Natha för att sova. I går så tog vi oss tidigt till skolan för mer naturarbete. Efter lunch bröt vi dock upp och tog ocss ner till Bo01 och Scaniabadet. Där spenderade vi i stort sett resten av soltimmarna, underbart härligt. Jag är väldigt brun överallt och det kan jag säga att detvar jag knappt i juli förra året.

På kvällen kollade jag killarnas fotbollsträning under tiden Natha tränade och sedan var det powerpointen till arbetet som gällde, fast först tog jag mig mitt första dopp....fast i Nathas pool och 26 gradigt vatten, det räknas väl? Haha:P
Är jobbigt att slita för fyra stycken när man är två, men tack gode gud fungerade det och vi gjorde en bra presentation för Jenny, tsm med Rebecca och Vaness idag. Lättad är ordet!

Dagen har alltså betsått av övningen till presentationen, ett litet spanskatest som jag hoppas blev positivt och något som verkligen också gjorde min något dåsiga dag....min engelskalärare vägde det positiva till min fördel och gav mig VG i kursen!!!! Kan ni fatta!? SÅ underbart skönt! Det innebär nog, lite beroende på spanskan att jag överträffade mina förväntningar och har nog gjort ett bättre skolår än förra och det kan jag bara vara nöjd med!!! Det löser sig tydligen alltid om man hänger i, men oj vilket tufft år det varit. Nu är jag så nära, efter torsdag har jag ingenting kvar och jag känner redan nu vilken klump som lättat. Jag lyckades detta på helt egen hand!

Lång uppdatering och lite bilder följer. Nu har jag sovit och ätit och känner mig piggare. Ska ta tag i lite städning, orkar inte med den för mig oviktiga matteuppgiften får ta det imorgon. Imorgon ska också det sämre vädret ta över så det är bäst att njuta nu. Är dessutom idag som de första studenterna springer ut från Petri, kan ni förstå den känslan att vara helt klar?! Jag kan säga att jag nog kommer att var stolt och glad, men ändå är det något man återigen bryter upp från som man trivts så bra med. Men jag kan inte säga att jag inte vill dit..! :)





Kommentarer
Postat av: mamma

Snygga solglasögon..! eller förlåt det är väl inte solglasögon..det är ju Ray Ban!! hehe :):)

Jag är så glad för din skull <3..att året har gått bättre än du förväntade! STORT Grattis!! Du ÄR fantastisk! Glöm inte det!

Love you!

2009-06-02 @ 20:11:12

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0