Var tog solen vägen?

2009-07-07 @ 10:39:02
Hej på er!

Nu har jag haft en härlig start här hemma på Ljusterö (mamma) och Åkersberga!(pappa)
I lördags var vi som sagt hos morbror Johan för att fira kusin Linus 25årsdag och att han blivit färdig journalist. I söndags tog vi det mest lugnt och på kvällen blev det lite golfträning, och så blev jag bonusmoster, ej att förglömma! <3

Igår så spelade jag, mamma, Kjell och Christer (vän) på Lindö Park. Perfekt golfväder, men inte lika perfekt golf kan jag lungt säga. Jag kände mig alldeles för hängig. Men trevligt sällskap och efteråt fiick jag äntligen chansen att äta på restaurangen (pappa driver) och vi var alla jättenöjda.

Efter det åkte jag hem till pappa med syskonen och vi åt god mat o tog det lugnt.
Nu sitter jag här  med förkyld näsa, men hyfsat pigg annars och har utsick över ett blött Berga. Jag vill ju ha sooool!
Tanken var att vi på eftermiddagen ska in till stan, så jag hoppas verkligen att vädret lättar, så jag får andas lite storstadsluft igen ;)
Kommentarer
Postat av: mamma

Absinens?? Haha! Puss mitt <3 och ha en trevlig em o kväll!

2009-07-07 @ 11:33:56
Postat av: mamma

Är man ordförande i handarbetets vänner kan man ju inte köra med stavfel!! ABSTINENS ska det vara! ;)

2009-07-07 @ 11:35:37

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0