Härliga dagar på havet!

2009-07-31 @ 22:19:45
Skepp och hoj! (kände mig tvungen)

Nu är vi hemma från ett dygn på havet. Jättemysigt har vi haft det med underhållning och goda middagar. Shoppat i tax freen också har vi gjort, sensation annars?
Imorse fick jag min första ansiktsbehandling och så skön den var!! Riktigt avslappnande och min hud känns friskare än friskast. Lite poolbad också efteråt tsm med en hälsodrink. Härligt!

Hemresan blev med Storskär och middag efter avgång, gott och mysigt. När vi var ute ur stan så tittade solen fram och sken hela vägen genom skärgården och hem. Båtresor med sol i Stockholms skärgård är riktiga sommarkänslor för mig!
Nu är jag trött och fortfarande snuvig (blev igår), nyst femtielva gånger också. Har ingen lust med detta då KM är i helgen och jag vill spela bra. Så nu blir det sängen och så laddar jag med dusch och peptalk imorgonbitti! Slår ut i 08.40, den egentliga motståndaren är jag själv och jag vill gå under 80, helst under 75. Men vi får se hur dagsformen är.

DN-galan idag blev riktigt lyckad för Malmögrabbarna - me like! Jesper Fritz vann staven och Nossmy i 110 häck visade stora framsteg, riktigt kul!

Sov så gott och njut av lite bilder och en härlig helg!







Coolingarna xD
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0