Superdag!

2009-07-25 @ 23:41:20

Så mysigt vi har haft det!

Och ja, det är klart att stora delar av uppmärksamheten lades på Lina, men kan det hjälpas när hon är SÅ söt och underbar! :) Vi åt jättegott och hade trevligt.
Lite besök av grannarna fick vi också, roligt och träffa Erica och Elin och Wanja, längesen var det verkligen.
Jag borde sova nu, är lite stressad. Ska tävla med mamma i morgon, bästboll. Haha jag vill spela bra, men har bara fyra(!) slag och röra mig med. Äh får supporta mammsen så hon skärper sig ;)

Btw, kändes som att själen läktes nu för en stund sedan, trodde den var frisk med det kändes så tydligt att den nog var lite trasig... Det är skönt när man bestämmer sig för att våga hoppa rakt ut och kanske få det värsta. Men istället få det bästa av svar man för tillfället kunde få. (kanske knäppt för vissa, men bra för mig!)Tack för det och jag är glad och lättad och hel igen!

Jag är kass på bilder, men måste lägga upp denna finns fler från dagen, kmr imorgon. (skriver inte lovar, det går ju skit då :P haha!)

Sov Gott!
<3


Sötnos! <3
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0