Solnjutare!

2009-07-16 @ 19:06:45
Hoppas att ni inte heller är här inne nu, utan njuter av solen! För det gör jag!

Igår var jag hos Natta på dagen. Det var ganska disigt mitt på dagen så vi tog det lugnt och spelade lite Monopol, men det gick ju inte direkt bra för mig haha. Men brukar man inte säga, otur i spel - tur i kärlek? Det får vi hoppas på! :)

Sen blev det pannkisar till lunch innan vi tog oss ner till Scania för ett dopp. Mitt första i havet faktiskt. Skönt, men inte så varmt. Sen åkte jag och handlade lite för veckan innan jag lagade middag. Efter det bytte jag om och tog mig till Natta igen och så cyklade vi till söta Alice för lite mys innan vi drog till bo01 och Scania igen. Nu var det bad igen med Grabbsen, Matilda och Petra. Ikastad blev man också, men är jag förvånad? NEJ! haaha

När vi skulle bryta upp ville vi inte riktigt hem så alla tog sig hem till Natta för lite Singstar ett tag. En mysig och rolig dag!

Idag är det kanonväder så det var bo01 som gällde! Mötte upp friidrottstjejerna där, medans stackars Natta jobbade. Riktigt härligt tt få bättra på brännan lite och svalka sig i havet! Nu har jag varit hemma en stund och ätit och såfår jag se om det görs ngt ikväll. Imorgon ärdet seriespel på Sofiedal och jag ska spela Bästbollen på eftermiddagen.

Hörs!
Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmm..vad mysigt ni har det! Här är det oxå kanonväder..solen skiner o det är runt 27 grader!! Phu! HÄÄÄÄÄÄÄRLIGT tycker jag dock!! Pussar..ser fram emot att ses snart igen..

Har du skaffat kätting o hänglås till datorn??!! hahaha!

2009-07-16 @ 23:54:19
Postat av: Joanna

Näe men jag kan skriva en stor lapp på den om hur trög den är, då kommer ingen vilja ha den! :P haha

2009-07-17 @ 21:06:29

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0