Sanna vänner

2009-07-23 @ 22:53:09
Tjolahopp!

Igår spenderades stora delar av dagen med min Ellinor! Jätteroligt och träffa henne såklart och vi mös med en film (som var riktigt konstig) och massa prat, precis som det ska vara. Det lovade solskenet kom inte så vi fick vara inne.

Efter att hon gått så blev det senare middag och då hade solen hittat fram, så då blev det också nio hål golf på kvällen med Kjell, mamma och Molly. Gick mycket bättre att slå slagen nu så det går framåt.

Idag hade jag också hoppats på sol, men nej. Så slappat en del inne och sett en hel del golf från SAS Masters. Och sedan fick man ju hälsa en snabbis på lilla söta Lina och mamma och pappa. Hur söt och mysig som helst i sin lilla vagn. Snacka om att jag vill ha förstasching på lördag med att ha henne i famnen och då ska det bli bildbevis också! :)
18 dagar är hon idag.

Imorgon blir det golf på morgonen och jag hoppas på sol igen då, någon gång måste den komma ju!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0