Posten och jag kan bli ovänner!

2009-07-01 @ 23:49:39
Det kom ingen post idag!!! Gaaash om den inte kommer i morgon har jag PROBLEM och måste göra ngt. I tisdags morse skickades det, då har de haft två dagar på sig, det kan väl inte gå en dag till?!

Ja ja, idag har jag solat en stund och sedan tog jag mig ner till stan för att fixa lite detaljer tills imorgon och sedan handlade jag mat inför tågresa på fredag.
Hemma igen harj ag börjat packa, har hälften nere i väskan,ska bli inressant att se om allt går i. Då är alla skor nerpackade i golfbagen. Egentligen bara kläder och necessär där i. Haha jag är expert på att packa för mycket, men man vet ju aldrig vad som kan hända. ;)

Sen så behövde söta Natha lite hjälp så jag drog dit och fick äta goda jordgubbar med glass och sedan färgade jag hennes hår, mkt fint.

Nu ska jag försöka få ner all packning och sedan sova, imorgon ber jag en bön om att posten kommer i tid så att jag kan fixa med det och sedan ska jag duscha och sedan få på mig klänningen, håret och så fixar jag hos natta. Ska dit till fem, vid sju börjar middgen och seda är det PAAAARTY! haah :D ÄR helpep!

Hoppas på att jag hinner skriva, annars får ni uppdatering på fredagkväll, hemma hemma hos familjen :)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0