Mitt i ett äventyr!

2009-07-20 @ 01:57:26
Här sitter en tröttis som strax ska sova. Med tanke på att jag sov första gången sen igår natt klockan åtta imorse, kanske det är förståreligt. Haha! Har tagit lite naps under dagen också.

Gårdagens golfspel är tyvärr inte mkt att hurra över mer än att jag puttade bra och när jag lyckades hålla mitt tempo då blev det riktigt bra score. Men det gjorde jag bara fem hål av arton typ, inte godkänt. Väldigt tråkigt då jag kännde att jag var pågång och kände mig laddad. Måste tacka Conny så mkt för all caddiehjälp under helgen verkligen jätteskönt! Särskilt som det regnade en del hos oss igår. Laget skötte sig bra annars, vi höll vår placering vilket var vårt mål så det var vi nöjda med, en femte plats av nio lag.

Sen var det hem som gällde, duschade och klädde mig och sedan var det till Natta för lite middag oh sedan förfest med Becca och Matilda. Schlagerlåtarna gick varma. Sen bar det av ner till Strandbaden i Falsterbo. Under veckan har de haft  uteställe och nu var det sista kvällen och väldigt mycket folk som var där och som man kände. RIktigt kul! Ett tält var det bra housemusik i och i det andra var det schlagerlåtar och lite pophits. Där hängde vi mest, så grymt kul! Dansade i flera timmar och sjöng med i allt. Hahah! Bussen gick hem vid tre och jag var hemma vid fyra med onda svulna fötter. Då fixade jag det sista och tog det lugnt i två timmar, ville inte sova för att riskera att inte vakna men då hann jag göra det jag missat. Sen vid halv sju tog jag mig till tåget och åkte hem till Sthlm. Idag har jag haft onda fötter (fattar inte varför, aldrig annars, går ju alltid i högklackat ute?) och så har vi sett The Open, eller ja snarare till och från då jag somnade ifrån några stunder.

Åhh vad jag trivs med mitt liv där nere, riktigt kul och skönt att åka ner igen några dagar, det är där mitt liv är nu. Hur mkt familj jag än ha här upp och hur mkt jag än gillar Sthlm så är det ändå där nere mina vänner och mitt liv är idag och jag är så glad för det!

Här kmr en videosnutt filmat från igår hos Natta, haha! Lovar att ta tag i att få upp bilder här sen och på FB.

Natti!



Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0