Hemma hemma!

2009-07-04 @ 13:57:37
Heej på er!

Hann inte riktigt blogga igår. Kan ju säga att jag var inte den piggaste efter typ två timmars sömn, men jag tog mig ändå på tåget med lite hjälp. :) Lyckades sova lite och var lite piggare när jag anlände till centralen (men tydligen glömsk iaf, åhhh va jag hoppas att det hittas igen!!!!!)

Möttes upp av mamma, Molly och Kjell, jätteroligt och se de igen! Var längesen! Tog oss hem och firade med middag på pizzerian, jag åt en god ceasarsallad. Mötte Wanja och Lennart också. Somnade senare väldigt trött och är piggare idag. Känner mig något snuvig, men tror det kan vara gräsallergi.

Nu ska jag göra mig i ordning för vi ska ta trefärjan och hälsa på hos morbror Johan. Linus fyllde år för en vecka sedan och har blivit färdig journalist, så det ska firas! Mysigt och träffa alla där!

Som ni kanske förstår hade vi en riktigt lyckad födelsedagsfest hos Natta i torsdags! Det var väldigt varmt, men jättetrevligt. Jag var där ett tag innan och fixade mig och så. VId sju kom tjejgänget och vi åt middag. Vid tio droppade resten in och vi var en hel del som festade och dansade. riktigt roligt. Haha vi som var där längst kunde säga godmorgon då  solen gick upp, vid halv fem var jag hemma fortfarande 20 grader ute. Natha blev väldigt glad för det collage jag hade gjort åt henne! Med bilder på oss och äventyren vi gjort tillsammans under dessa två år, ska visa bilder sen!

Ha en fab lördag!

Hoppas att värkarna kommer igång mer snart, vi längtar ju så mycket!!

Bilduppdatering! + min present till Natta - bildkollage med bilder från vår tid som vänner!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0