Härligt att känna storstadandan igen!

2009-07-09 @ 00:34:30
Hejsan!

Eftermiddagen och kvällen blev väldigt trevlig och mysig. Under veckan har jag och systrarna pappa för oss själva då Eric är på Hultsfred och har riktigt ball. Så vi tog oss in till stan och Hötorgshallen för god middag på Kajsas fisk och därefter blev det efterätt i kungshallen. Det ösregnade till och från men vi lyckades pricka in mitt emellan regnen och då gick vi ner på Kungsan och in en stund på NK. Efter det promenerade vi till Svampen och tog oss därifrån hem igen, mysig kväll!

Idag tog jag bussen ut till Ljusterö igen och satte mig i stolen hos Lonkis, mysigt och träffa henne igen och vi skrattade en hel del åt saker och ting :) Fin blev jag i håret också, som alltid! Bild kommer..
Efter det tog Kjell mig med hem och vi slappade en stund, sen kom Lonkis efter jobbet och vi åkte ner och hämtade pizza till middag. Sen har vi mest kollat film och tagit det lugn medans regnet öser ner utanför.

Imorgon ska jag in till Täby och strosa runt och kanske shoppa lite av presentkorten jag har, vi får se :) Bäst och passa på när man inte behöver känna ångest av att missa fina vädret.
Blir lite dåligt med bilder här när jag inte har sladden tillgänglig, men det får komma d¨och då!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0