Härliga dagar!

2009-07-12 @ 00:30:40
Nu är vi hemma igen från vår lilla tripp som började hos Gunnar ute på landet, nära Nykvarn. Vi åt gott och hade trevligt sällskap också i form av farbror Christer som är uppe på sommarvisit istället för hemma i Marbella. Jättetrevligt och som vanligt massa god mat!

Idag så spelade vi en mysig och trevlig korthålsbana innan vi åkte tillbaka till storstan och stannade på Grönan. Jag då som inte är vidare åksam av mig (alldeles för höjdrädd) fick väl till två åkatraktioner, men nöjde mig med att titta på och sedan väntade ett Sommarkrysset som vi lyckades planera in ovetandes om att det faktiskt var roliga artister. Själv har man ju lyckats bli ett typiskt tjejfan av EMD. Kan inte hjälpas att de sjunger bra och ser ju inte så dumma ut heller haha.

Hemma var vi vid halv elva. Imorgon blir det nog ganska slappt. Jag har lyckats börja läsa igen så ska nog göra det lite, gillar ju det egentligen men ger mig ingen tid annars.

Som sagt bilder blir det så småningom, men denna är iaf från Nattas 18års fest!
Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snygg bild :D

2009-07-13 @ 20:10:07
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0