Framåt går det

2009-07-17 @ 22:23:10
Hejsan!

Jag är väldigt trött efter dagens spel. Gick upp sex i morse, men spelade bara bästbollen på eftermiddagen. De första tre hålen gick trögt men sedan började självförtroendet som varit borta under säsongen komma tillbaka och jag kunde slå utan att vara rädd. Jag sabbade utslagen ibland, men räddade upp det sen och några av drivearna jag slog var riktigt bra. På slutet satt jag också viktiga långa puttar så jag är väldigt nöjd. Jag och Helena kompleterade varandra bra och gick nio över. Dagen överlag har gått bra för laget så det är kul!

Nu är jag faktiskt riktigt laddad för att spela bra i morgondagens singel. Hoppas att jag kan minska på de dåliga slagen ytterligare. Vi har haft jättefint väder under dagen, men nu på kvällen drog regnmolnen in och det har redan regnat ordentligt. Imorgon väntar samma väder men med förhoppningsvis mindre regn. Nu ska jag ta tag i att packa lite och duscha

Imorgon ska jag nämligen ha skojsigt på kvällen. Blir förkväll hos Natta me Beccs också och sedan är det sista kvällen på Falsterboveckan så vi ska till Strandbaden och dansa och ha kul! Riktigt laddad!
Sen att tåget till Sthlm går 7.14på söndag är en annan femma..hehe, kanske inte borde somna för att riskera att inte vakna på morgonen...!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bra spel! Klart du spelar bra imorgon!!

Ska jag ringa o väcka dig på söndag morgon??

Kramar o pussar!! <3<3<3<3<3

2009-07-18 @ 00:25:01

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0