Flashback till hur lantislivet är

2009-07-21 @ 21:48:50

Hejhopp!

Igår när jag väl kom hem med all min packning, ja det gick okej. Så tog vi det lugnt men på kvällen blev det 9 hål med Ellinor och Andreas. Superkul och träffa henne igen! Haha vi pratade på om allt möjligt som vanligt, vet inte hur kul Andreas tyckte det var, men men. :P Spelet gick väl inget vidare, inte direkt fokus.

Imorse blev det 9 hål igen med mamma och Lena och resten av damgänget på klubben. Mitt spel var väl ingen höjdare direkt. Dagen har varit lugn annars lite oflyt med vädret på eftermiddagen, men sen blev det 9 hål till på kvällen med syrrorna och mamma. Mycket golf alltså, måste ju hålla igång till tävling med mamma på söndag och KM nästa helg!

Det var kul och träffa massa golfvänner också under dagen, som man bara träffar om somrarna :)
Påvägen hem ikväll, tackade jag för att jag är den jag är och aldrig kännt mig som någon landet-människa. Ett killgäng, varav några jag gått i samma klass som mötte upp några yngre killar för att "hänga" som man kan göra med kompisarna. Det komiska med allt detta var att platsen de valt var en liten kiosk som har kvällsöppet mitt ute i ingenstans, haha detta hade jag väldigt kul åt. Stackars de som inte vet hur mkt roligheter man kan hitta på om man har nära till saker och ting. Såsom grillning och solndegång på bo01 eller varför inte utgång? :)

Tack för att jag är den jag är och gillar statslivet!
Nu blir det vaniljbullar, mums!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0