Fina möten

2009-07-29 @ 22:57:49
Hejsan alla fina läsare!

Jag sitter här och är så glad för att jag äntligen känner mig positiv när jag sätter mig här framför. Behöver inte tänka på hur trögt det kommer gå och hur lång tid inläggen kommer ta att skriva, eller hur många gånger jag behöver trycka på en tangent för att det ska komma fram EN bokstav - det är som bortblåst. Nu hinner jag ju göra en massa saker på kort tid.
Som ni ser har jag ändrat om lite här på nolltid och känner mig nöjd med resultatet, blir nytt och fräscht här också.

Idag har vi haft Ann och Lina hos oss, Ann är mammas ungdomsvän och Lina hennes 17-åriga dotter. Jag har inte träffat dem på typ 14 år så de var väldigt roligt att vi fick träffas idag! Många minnen från när i var små och umgicks kom upp, liksom hur livet idag ser ut - jättetrevligt & roligt var det! Vi åt gott som vanligt och umgicks fram tills åtta då de tog båten hem. Tack så mycket för dagen!

Bilder har jag inga, får se om Lina mejlar över. Men så länge kan jag ju alltid låta er njuta av en annan något mindre Lina.

Sov så gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0