En obeskrivlig känsla!

2009-07-28 @ 23:29:32
Detta är bara så overkligt!

När jag satte på min dator idag, så tog det 3(!) minuter för den att bli helt klar! Detta är en världssensation! Innan kunde det dröja 40 minuter innan jag kommit in på en internetsida och sedan minst 5 minuter varje gång jag skulle gör något nytt. Tror fortfarande inte att jag sitter framför min dator som gått från 512 mb ram-minne till 4GB!!! Sjukt! Jag bir nästan stressad av att musen rullar så fort haha. Jag kommer aldrig mer att stå ut med det jag har haft i 1,5 år efter detta!

(Bilden är från kvällen på Strandbaden)


Bilden får beskriva känslan, det tog btw ingen tid att ladda upp denna! I'm in heaven!
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0