En mysig dag på Fjäderholmarna

2009-07-29 @ 00:52:42
Hejsan!

Jag är fortfarande förundrad över snabbheten. Sen jag skrev senast har jag hunnit ladda över diverse bilder hit ifrån mobiler etc. På ingen tid alls. Vill inte veta hur mkt av mitt liv jag ödslat på att sitta och vänta framför denna skärmen innan. Nu är det över.

Syrrorna, jag och mamma och Kjell har haft en jättemysig dag på Fjäderholmarna. Synd att brorsan missade det. Vi brjade med att titta runt (holmen är liten och tar typ 10 minuter att gå runt max, trots att kartan ser större ut) fanns massa roliga hantverksbodar och hade jag varit rik så hade jag kommit därifrån med mycket saker. Glassblåseri och försäljning av allt möjligt i glas, snickeri, tavlor, textiler, keramik, pyssliga saker - ja en hel del som ni förstår. Jag kom därifrån med en nyckelring där det är inrbränt mitt namn och två söta värmeljushållare som går i rosa färg - kommer bli mysigt i lägenheten. Vi åt också en god lunch på restaturangen.

Vid fyra var vi tillbaka i stan och då drog jag och mamma till webhallen och fixade mitt ram-minne (resultatet lär ni ha märkt), supersmidigt gick det och fick hjälp med isättningen också. Därefter blev det middag på Taco Bar i Kungshallen föjt av Harry Potterfilmen på Sergel. Gillade den!

Nu är vi som sagt hemma och jag har fått en hel del gjort! Här kommer bilder från dagen!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0