Det värsta som finns är att falla på mållinjen

2009-07-14 @ 19:27:51

Usch jag är inte alls glad för tillfället. Vet inte vem det är som förstör för dig gumman, men jag skulle göra allt som gick för att ändra på det. Min magkänsla var så bra om att det skulle gå hela vägen fram den här gången. Men jag fick fel och det är inte alls kul. Känner nog väldigt lite i jämförelse med dig nu, men jag är här vad som än behövs. För för mig spelar det ingen roll hur långt du når, det finns alltid plats för dig och det gör det hos många andra också. Hoppas med allt i världen att du tar fram vinnarskallen efter att ha kommit lite vidare och känner att du vill slåss för andra tävlingsplatser, för de finns och man brukar ju säga att en friidrottare inte är som bäst förräns hon är 27 typ. Och det har du långt kvar till, även om det låter så bittert och säga det nu. Någon gång kommer medgången, men jag börjar också undra hur mycket motgångar man måste orka sig igenom först..

Tur att jag är nära dig snart för jag vill ge dig en stor kram!! <3

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0