Datorproblem!

2009-07-27 @ 23:40:47
Hejsan!

Golfen igår gick faktiskt riktigt bra! Slog nästan bara riktigt rena slag, vilket var skönt! Vi hade så få erhållna slag bara så det räckte till en 11e plats och vi gick ett över par netto. Mamma räddade oss på slutet då jag blev trött så allt funkade väldigt bra!

Idag har det varit soligt och härligt så jag har legat och solat en hel del efter min sovmorgon och bättrat på brännan lite, mkt skönt.

Jag är ledsen för inga bilder men jag har tyvärr en dator med endast 512 mb ram-minne, när jag borde ha minst 2 gb till mina vistaprogram. Och nu har jag har äntligen tappat hela tålamodet (tro mig, har hållt ut - förstår inte hur jag klarat mig hittills) och tänker inte ha en trög dator mer!!! Så imorgon när vi ska in till stan och vidare ut på Fjäderholmarna för att på kvällen gå på bio så ska vi förbi en datorbutik och inhandla ett ram-minne till mig därimellan.

Så hädanefter kan jag snabbt och lätt ladda upp bilder här och så kan jag äntligen skapa mig mitt sommaralbum på FB.
Nu väntar sängen för min del och ser framemot en mysig dag imorgon!


Älskar denna bilden på oss! Kommer lätt bli en bild till lägenheten
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0