Biomys i ösregnet

2009-07-10 @ 11:27:29
Hejsansvejsan!

Igår så regnade det ju oavbrutet, det undgick väl ingen?
Men jag tog mig in till TÄby och gick runt där och försökte hitta något på all denna rea, men naturligtvis inte. Hittade inget som jag gillade över huvudtaget. Jo fresten, en blå sjal på Veromoda som kostat 200 och nu kostade 19 kronor! Snacka om kap!

Sen så kom pappa och vi tog något att dricka på Tegel och sedan kom syrrorna också. Lyckades fynda åt Molly, mkt nöjd och sedan blev det middag på Taco Bar förljt av biofilmen, The Proposal.
Jag har nog aldrig varit med om så mycket skratt i en biosalong, filmen var riktigt bra och sååå rolig! Ni måste bara se den, haha klockren helt enkelt!

Nu ska jag in i duschen för att sen åka ut till Mariefred och farbror Gunnar med hundar för en middag och sällskap. VI sover över och imorgon blir det Gröna Lund och förhoppningsvis Sommarkrysset!
Men solen ska lysa idag, det gör den inte! Jag har ju liksom planerat kläder efter att solen ska komma...


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0