Väldigt lugn vecka än så länge

2009-01-28 @ 18:48:18
Hejsan!

Den här veckan blir väldigt lugn, idag var det friidrottsdag. Men jag mår inge bra i magen och ville inte reskera ngt så jag satt brevid och kollade på.

Efter det åkte vi hem till Nathalie och såg fmen "Taken" bland annat. Nu på sena eftermiddagen åkte jag och mötte mamma på centralen :)  Mysigt att få ha henne här tills på lördag. Vi handlade på vägen hem och nu har i kommit hem och ska laga middag, är väldigt hungrig nu!

Får bli ett inlägg om dagen frmtills at jag är i bättre form, ha inga sprudladefunderingr för tllfället, men så fort de kommer sirver jag mer igen :)

Har nu en skön kväll, jag ska plugga lite inför muntlig historiaprov imorgon och imorgon är det vanlig dag igen.
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0