Vad kan detta vara bra för?

2009-01-09 @ 12:01:32
Hej på er!
Min morgon började alldeles för tidigt för min smak idag :S
Klockan ringde redan vid halv sju, usch! Igår gick jag och la mig i okej tid, men när jag väl la mig i sängen, nyduschad och allt blev jag klarvaken, så låg och försökte somna ett bra tag, vilket resulterade i lite för få timmar sömn, men ändå. Är riktigt trött!

Nu sitter jag på svenskalektion och gör nog en av de tråkigaste grejer jag gjort under min skoltidd här. Sitter och skriver stödord till typ 30 sidor text som handlar om medeltiden. Inte alls roligt och det måste vara klart i början av nästa vecka, suck.

Efter det har vi äntligen lunch (tacos!)och sedan väntar idrottspsykologi och sedan, HELG!! Riktigt skönt, haha, detta säger jag efter endast två skoldagar! :P

Om jag bestämmer ikväll, vilket jag gör eftersom jag kan bestämma över mig själv, hahah, blir det en lugn hemmakväll, framför Let's Dance, hihi!

Thank god it's friday!
Kommentarer
Postat av: mamma

Har du EGEN fjärrkontroll??? Hur känns det??

PoK <3<3<3

2009-01-09 @ 14:42:49

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0