100 dagar kvar tills jag blir 18!

2009-01-14 @ 21:13:40
Hej på er!

Estetiska var jätteroligt! Manusträning för fullt! Jag och Sebbe fick öva igenom vår första scen, ska bli så roligt när man lärt sig alla repliker och kan börja riktigt spela.

Åkte hem efter det och har ätit och tagit  det lugnt.

Idag är det 100 dagar kvar tills lilla jag blir 18 hela år! Helt sjukt. Vet bara inte vad jag ska önska mig!
Tre saker är ändå klara. En digitalkamera, allt som finns kring Australiafilmen, musiken, filmen etc och inredning, förmodligen i form av presentkort. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vad bra att du startat en önskelista!! Du får precisera vad det är för digitalkamrea du önskar dig, du vet, bäst är ju om du kan se ut en som uppfyller dina krav! Älskar dig! Pussar, vi hörs snart!

2009-01-14 @ 21:46:53
Postat av: Catharina

Hahaha! Du är ju helt besatt av Australia filmen! ;) men man måste ju bara älska den! :D <3

Vi båda verkar ju ha verkligen bra samk i film! ;) kanske kan se någon bra film när den går på bio? :) Stora kramar!

2009-01-26 @ 11:08:17

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0