Torsdag 1 januari 2009!

2009-01-01 @ 20:12:11

God fortsättning!
Nu är vi inne på år 2009, känns sjukt. Åren bara rinner iväg.

Jag kan erkänna att jag inte har en av mina piggaste dagar i livet. Men det är det helt klart värt för nyårsafton igår var gryyymt. Sjukt roligt var det och allt blev väldigt lyckat. Vi var först hos Amanda på Näset en stund och sedan vidare till Stisse i Ljunghusen för att fira fram tills och efter tolvslaget.

Så småningom var vi väl hemma vid fyratiden och idag kan jag säga att vi inte gjort något vettigt, men det är så det ska vara. Får se om vi gör något i kväll eller om vi fortsätter at chilla.

Gott Nytt 2009!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg förändring av din sida! Kramar!

2009-01-02 @ 22:40:04

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0