Sportfrågor VS Naturfrågor

2009-01-16 @ 08:48:45
Hej på er!

Blev inget mer inlägg igår, tack vare 0 åtkomst på dator. Men jag hade trevligt.

Efter skolan gick jag upp till tandläkaren. Han är lite intressant, han undersökte mig kanske tio minuter av den timmen jag var där. Väntade en bra stund innan och sedan babblar han på som bara den. Lovar att jag inte träffat en sådan person förut. Men glad är jag i alla fall, den 9:e februari åker den här ställningen av!!!! Ska bli härligt!

Efter det cyklade jag hem til A. Vi åt god middag och sedan han vi med intressanta världeproblemsfrågor med övriga familjen, haha. Vi spelade TP också, ett tag sedan. Men det spelet speglar verkligen ens kunskaper. Som sista ämne att ha kvar hade jag Naturkunskap och A hade sportfrågor. hahah! Snacka om tvärtom, själv kunde jag de flesta sportfrågorna i spelet.

Sen var det sovdags...fattar bara inte hur jag lyckades sova typ 5 timmar dagen innan och var pigg hela dagen och sen när jag skulle sova igår vid tolv var jag inte trött, blev ungefär samma sömntid i natt och jag är inte trött nu heller. haha!



Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0