Sista dagen idag

2009-01-08 @ 00:50:00
Jahaja, då var det skola imorgon som gäller igen. Jag kan ju inte säga att jag längtar, men känner inte någon ångest heller. Har verkligen haft ett riktigt bra lov! Kunnat varva ner,  varit hemma hemma och träffat familjen och umgåtts med mina underbara vänner. Är helnöjd. Nu ska jag försöka göra så gott det går för att nästa skoltermin ska gå så bra som bara är möjligt, utan att gå in i väggen. Vet att det kommer bli tufft. Tvåans vårtermin är känd för att vara tuff. Men jag ska klara det.

Ser framemot golfen också. Kör en egen uppstart nere i Marbella, åker nästa söndag. Ska träna allt jag kan i en vecka och samtidigt få träffa min farbror, som det inte blir så mycket av då han bor där stora delar av året. Så jag hoppas på bra väder och en teknik som kan komma igång efterhand, var endel veckor sedan jag höll i en golfklubba. Men det behövs också för motivationen.

Ikväll har jag handlat, tagit det lugnt, lagat en riktigt god middag (bild imorgon) och sett grammisgalan bla.
Nu ska jag göra mig klar för sängen och min skönhetssömn.

Sov gott!
Kommentarer
Postat av: mamma

Du är vackrast du!! Sov gott! Pussar o kramar

2009-01-08 @ 01:00:44

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0