Regnigt och varmt, kallt och soligt.

2009-01-16 @ 11:28:21

Imorse hade jag tio minuters cykleväg i -3 grader, iskalllllt! Men solen är framme vilket är skönt. Varför måste det regna när det är lagom varmt och vara iskalt när solen är framme!?

Nu har jag diskuterat i-länder och u-länder på samhällen, väldigt intressant och sedan haft spanska, något mindre intressant...nu väntar svenska. Ska få läsa igenom provet jag skrev på tolv sidor med lärarens kommentarer, det gick för övrigt jättebra!

Sedan är det lunh och sedan är skolan slut! Och då är det helg igen!!
Ska upp på stan med Natha, måste hitta lite smink och sedan hem till A, ska nog snart avslöja honom tror jag...



Kommentarer
Postat av: Pa

Det avslöjande ser jag framemot. fast jag är övertygad om att det är bra. Puss och Kram Pa

2009-01-16 @ 18:51:46

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0