Nu är det helg!

2009-01-30 @ 23:20:48
Tjolahopp!

Nu är det helg igen. Känns som jag varit ledig i två veckor. Den här skolveckan har bestått av två väldigt lugna skoldagar.
Skönt. Idag tittade vi på serien Merlin på svenskan, gillar den faktiskt, ska nog fortsätta se den.

På idrottspsykologin så pratade vi om grupper och lagsammanhållnig, hur allt fungerar etc..

Efter skolan så åkte jag Emma, Natha till Natha och tog det lugnt och så bla ett avsnitt av Merlin. Sedan så handlade jag på vägen hem. Egentligen skulle vi ätit med Alex men han mådde ingen bra, så mötet med mamma får vänta haha.
Istället så var mamma i full gång med att städa när jag kom hem, så jag hjälpte till. Nu är allt mkt fint! Fick nämligen en liten dammsugare som underlättar lite för mig i framtiden.

Vi har ätit god grillad kyckling, ostar och godis och sett Lets Dance, Samantha  och början på SATC-filmen (Sex and the City) och nu ska vi se klart den.

Imorgon åker mamma hem, vi har haft jättemysiga dagar! Tack! <3
Och jag ska åka och stötta Natha i tävlingen på Athleticum, riktigt viktigt för henne och hoppas verkligen att det går bra!!!

Ha dé bäst!!
Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv min fina underbara Joanna! Looove you! Du är en mycket klok o insiktsfull tjej..snart kvinna!! <3<3<3<3!!

2009-01-31 @ 20:49:26

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0