Mina sista vardagsdagar

2009-01-24 @ 00:56:05

Hej på er!!

Torsdagen blev bra. jag pluggade lite och sedan tog vi en tur med bilen runt i Marbella ch avslutade med och gå en runda i La Coñada, ett stort köpcentrum, mycket revligt.

Idag skulle vi ha spelat, me möttes av hälregn när vi slog upp ögonen, så det  var ingen idé. Men vi såg på golf på TVn istället :) Och sedan blev det istället lunch med hela gänget på en mysig restaurang i stan. Haha, det är härligt att vara pensionär här nere, de lever verkligen livet. Deras små "problem" skrattar jag åt.Tanken slog en av de att jag kunde skriva en bok om dem och det hade nog blivit  en bestseller, haha :)

Sedan har vi tagit det lugnt, vi såg bla Let's Dance, förj**ligt att Bella åkte ut!!! Fattar inte att kaxbruttan Kitty som inte tog ett steg blev kvar. Men svenska folket uppskattar tydlige en dum blondin framför en smart, tråkigt :(

Nu ska jag somna till lite teaterrepliker och hålla tummarna för att solen är framme imoron så att det kan bli en lysande avslutning på veckan!!

Buenos Noche!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0