Min sista timmar i Marbella - Guadalmina

2009-01-25 @ 00:17:58

Jahaja, nu sitter jag här, ihopackad med alla väskor och ska bara stänga av datorn och packa ner den. Sen så ska jag sova mina ca tre och en halvtimme innan klockan ringer, gaash. Men men, sover vidare på planet sedan. har i alla fall haft en supervecka och det har jag att tacka Christer och Malin för, uppskattade det verkligen!!! Tack!

Dagen idag blev lyckad, spelade bra golf, jämnaste hittills, fast idag slank det in lite dåliga slag, men jag löste det, så det blev bra till slut.
En trevlig kväll har vi haft med gott sällskap, god mat och handbollsmatch och Körslaget och nu precis såg vi klart filmen med Nicolas Cage. Den när han byter liv, faktiskt bra :)

Men nu ska jag som sagt var sova. haha fresten, min väska var proppfull när jag kom hit, men nu är det så mkt luft kvar att jag funderar vad jag har glömt. Lustigt. Men grejen är att jag inte har glömt något. Kläderna har väl bara sjunkigt ihop. Haha!

Jag skriver igen imorgon när jag landat hemma i lägenheten. Lägger upp bilder mm. då också.
Flyget går från Malaga. 08.05 och ska landa vid 12.35, så lär vara hemma till 13.00, men vet inteskriver förräns på kvällen.

Ha en härlig sovmorgon imorgon allihopa!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det har varit mysigt att följan din Spanienvecka! Välkommen hem! Pussar o kramar. Vi ses SNART!!

2009-01-25 @ 01:57:27

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0