Mera uppdatering

2009-01-06 @ 14:56:01
Lördagen därefter spenderades framför film. Vi tog det lugnt hela dagen. Så mycket film som jag sett under lovet är nog rekord, men roligt. Just den här dagen tror jag vi han med tre, varav två som inte var vidarebra, haha.

På söndagen sen bar det av in till Täby med mamma. VI tog tag i mellandagsrean och jag kan säga att det nog var en bra dag att göra det, för det var inte så farligt mycket folk. Men till och från så var det och jag gillade det verkligen inte. Jag hittade många klipp, speciellt nyårsoutfiten som jag visade i ett tidigare inlägg. Hade en helmysig dag med mammsen som avslutades perfekt med att gå och se Australia! Aldrig sett en bättre film!! Helt otroligt bra, lätt en Oscars favorit rakt igenom. Den är okategoriserbar, den har allt! Lovar att det är en film alla kommer att se och prata om. Och Nicole Kidman och Hugh Jackman var grymma! Och snygga såklart också =) Och lilla Brandon Walters som Nullah var grym!

Ja ni hör, missar ni den här filmen så har ni begått ett av era största filmmisstag!




http://australiamovie.com/
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0