Kusinträff den 29e

2009-01-06 @ 16:04:58

Min sisa dag i Sthlm var det kusinträff som gällde. Jättetrevligt och roligt att träffa alla igen! Kom fram till att några av de har jag inte träffat på två år, så det var på tiden!

Vi träffades hemma hos Amanda och Daniel för lunch och massa prat. Blev mycket prat om barn, eftersom kusin Jennica precs fått lilla Wilmer, så söt han var!
Stella och Fritiof, Amandas barn var såklart också med. God pastasallad bjöds det på och godis fika efteråt. Var där inne under hela eftermiddagen och hemma på ön vid sjutiden.

Det här måste vi göra oftare =)
Blder har jag inte fått ännu, måste fixa de, bjuder på lite familj i alla fall, mina syskon ♥



Kommentarer
Postat av: sis

hahahhahaha ta bort dden bilden som är på mig!!!! för alla som sett den, det var länge sen!!! hahahha :$

2009-01-08 @ 17:10:52

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0