Inte riktigt det jag tänkt

2009-01-12 @ 09:01:09

Hej!

Jag sitter och är lite stressad, inte farligt, men lite. Tänkte gå upp vid åtta, men tryckte på fel knapp när den ringde och znozen kom aldrig efter fem minuter, suck, men det gör inget.
Igår när jag skulle somna efter att jag tagit en lång dusch och peelade huden gick det inte, jag var klarvaken i säkert en halvtimme, något störande. Det är ju skönre att duscha på kvällen istället för på morgonen. Får nog duscha tidigare på kvällen för att hinna bli trött igen.

Nu om en kvart väntar cykling till gymträning, det är faktiskt solsken och ljust ute, så hoppas på mindre kallt. Först måste jag bara komma på vad jag ska ha för kläder i skolan.

Hörs!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0