Inte den bästa starten på veckan

2009-01-26 @ 12:27:56

Hej!

Dagen igår gic jättebra, allt flöt på bra med hemresan. När jag väl kommit hem tog jag det lugnt och träffade Alex en kortis. Sedan vid åttatiden bestämde jag och Natta, Lolex och Rune för att ta en promenad så jag åkte dit.

Det är defintivt inte skönt att komma tillbaka till typ plus 2 grader istället för tjugo, men jag tyckte från början att det inte var så farligt. Men i slutet började frysa sjukt mkt. Tänkte inte så mktpå det, men när jag skulle hem sedan så frös jag jättemkt även på bussen. Känslan att kroppen ömmade kom också.

Så jag kom hem, klädde av mig, bäddade och kröp ner i sängen med duntofflor, duntäcke och filt och frös fortfarande.
Jag fick fr mig att det var en reaktionpå min klnatighet tidigare på dagen, då jag brän min högerhand på en supervarm platta, värkte resten av dagen, mne det verkar inte som att det var det
Under natten blev jag istället varm och var tvungen att slänga av mig allt. När jg vaknade imorse har jag fryst en del, men ävenlite värmesvallningar. Antar att det är feber, känner mig inte på topp, men har inte ont någonstans förutom i axlarna. Magen är inte heller vad de brukar vara.

Tur att det är studiedag, me njag måste göra saker. Får ge det ett tag till, måste plugga, tvätta och egentligen handla. Men tanken på att gå ut när jag fryser, är inte lockande, så det får nog bli nödhadling i kvartersaffären senare.

Hoppas ni har en bättre start på er vecka!
Som ni förstår får det blir fler uppdateringar igen, så fort jag känner mig bättre.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0