Hej i natten!

2009-01-11 @ 01:46:18
Hade tänkt att slänga in ett inlägg tidigare ikväll, men hann inte riktigt med.
Dagen var lugn, tog det lugnt, såg lite film och surfade runt lite, läste lite i svenskboken också. Sen på kvällen var man såklart sugen på att göra någonting, men vi har kommit fram till att det enda folk vill göra i januari-februari är att chilla och se film, boring! hahah.

Allt slutade med att Nato, Ankii och Tyko kom hem till mig (Nathalie, Agnes och Tyra), vi snackade en väldigt massa om allt möjligt och gick ner och köpte godis och popcorn, vilket vi satte i oss sen. Hade riktigt roligt och fick med en väldig massa olika ämnen, eller vad säger ni flickor? :)

Nu känner jag mig ganska trött, så ska krypa ner i sängen och somna till en film, får nog bli The Break-up.
Imorgon blir det plugg och på eftermiddagen ska jag träffa Lollo som varit iväg till Florida hela hösten och sedan på kvällen ska jag träffa A.
Ha dé!
Kommentarer
Postat av: mamma

Vem är Lollo? Känns som att jag vet men inte minns..

Puss

2009-01-11 @ 14:09:06

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0