Härligt avslut på veckan

2009-01-11 @ 23:21:03
Hej på er!

Hoppas er dag varit bra, min har varit toppen! Som ni läst tidigae var javäldigt flitig me mitt pluggand, så kunde verkligen njuta sen. Det var jätteroligt att träffa Louise igen ochi satt och pratade oavbrutet i 1,5 h, haha. Mycket trevligt.

Sen borhon ändå i närheten av A, så då körde hon mig, vänligt och jag var där till sex. Umgicks, åt väldigt god middag med familjen och hann med och se två avsnitt av Lost, vilket inte är en serie jag följer. Faller mig inte i smaken, går att se något avsnitt ibland, men inget jag vill följa.

Vid halv elva var jag här hemma igen. Har lyssnat på musik och sjungit för fulla muggar nu och förut idag, Bruce Springsteen, Westlife, Dolly Parton och E.M.D går blandat på mobilen, haha! Någon som inte trodde på min blandade musiksmak?

Hunnit med att putsa mina stövlar och nu ska jag taen lång dusch och sedan sova. Imorgon väntar seriöst träningspass och ny skolvecka.

Sov gott!

Mamma! Kan du skicka med solkräm också, tsm med passet?
Kommentarer
Postat av: mamma

Fick du inte mitt mess i fredags? Vi hörs på tele imorgon. Puss god natt o sov gott!

2009-01-12 @ 00:30:28

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0