Har man inget oflyt så skaffar man sig

2009-01-17 @ 19:55:28
Sådärja, nu tänker jag inte lämna den här lägenheten föräns i morgonbitti.
Åkte fram och tillbaka och hämtade min laddare, var iof ett mysigt oplanerat sätt att se Alex en gång till innan 1 veckas bortahet.
Opps där försa jag mig ;-). 3 månader imorgon <3

Gårdagen blev väldigt bra. Vi kom hem och tog det lugnt fick äta Therese's väldigt goda kanelbullar med mjölk och sedan var det vi som lagade middagen till hela familjen, blev väldigt lyckat.
God kycklingsallad bjöd vi på. Jag gjorde grönsakerna och pastan och Alex skötte kycklingen och disken, teamwork.
Sedan så tog vi det lugnt, såg bla en ganska konstig men rolig film med Brad Pitt som en gayig gymtränare, riktigt rolig var han, har aldrig sätt honom i en sådan film och George Clooney som en skitstövel, enligt min mening. Haha! Har helt glömt bort namnet, sorry.

Sov tio timmar i natt, riktigt skönt, var bra att kroppen fick de timmarna trots att jag inte varit trött på två dagar.
Nu har jag ätit och röjt lite, ska packa också.


Dismaskinen fungerar bra som diskare :D
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0