Ge mig solsken!!

2009-01-14 @ 14:11:11
Hej, ett något sent första inlägg idag. Fick sovmorgon till tio idag, mycket skönt och välbehövligt. Dock är jag förkyld i näsan vilket inte alls är roligt. Känner mig olustig och lite trött ändå. Men men, det blundar vi för.

Nu har jag precis haft trög matte och sitter nu och väntar på estetisk verksamhet, hoppas att vi får träna manus idag!!

Jag vill ha varmt och solsken, då spelar det inte någon roll hu man mår, för man fylls liksom med värme ändå. Malmö är för tillfället, grått, trist och regnint, inte den bästa ispirationskällan direkt. Hoppas, hoppas att det är varmt och soligt i Marbella nästa vecka, då ska jag njuta!


Kommentarer
Postat av: Petra

Joanna!

Vill också ha sol och värme!!

Vaa? Ska du till Marbella och Spanien? :O

Kram

2009-01-14 @ 19:50:47
URL: http://petraolsen.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0