En något tråkig blogg detta...

2009-01-21 @ 23:45:43
Inte så kul denna blogg är för tillfället, känner det också. Blir inte angagerad när jag inte hinner/tar mig tid.
Nu är jag ritktigt trött och ber om ursäkt för stavfel.

Dagen blev i alla fall jättebra, träningen missade jag lite pa av lite hinder vi stötte på, men det speladee ingen roll för golfen gick jättebra! Första nio hålen gick jag fem över, på 18 poäng och säsongens två första birdies. De sista nio gick tyvärr inte lika bra på tre fyra hål tack vare sviktande teknink och dåliga beslut. Men i alla fall mycket nöjd.

Ikväll har vi sätt, för att vara Sverige i hanbolls-vm en mkt tråkig match, men så kan det ju vara, bra att de vann.

Har varit riktigt trött och somnat till flera gånger och glömt mejla lite folk :( Får fixa sig imorgon.

Hoppas skolan och framförallt tvåorna har en grym middag och fest ikväll/natt!
Imorgon blir det inget spel, bara träning och kanske ngt annat sko :)

Sov gott!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste lite kort i din blogg och tänkte bara säga att jag tycker att du är jättecool som är så pass ung men ändå har valt att flytta för att satsa på golfen! Blir så glad av sånt :D Massa lycka till :)

2009-01-22 @ 00:46:38
URL: http://cillii.blogspot.com
Postat av: Joanna svarar

Tack så jättemucket, blir glad av komplimangen! Trivs super här, så gjorde verkligen rätt val :D

2009-01-22 @ 00:55:49
URL: http://jslifestyle.blogg.se/
Postat av: Joanna svarar

Jag har mejlat, antingen torsdag eller fredag em.

2009-01-22 @ 00:56:31
URL: http://jslifestyle.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0