En intressant dag

2009-01-27 @ 21:24:51
Hejsan!

Idag har jag haft en lång dag som började vid fem imorse.
Alla idrottare skulle till ProCivitas i Växjö för en heldag med temat mental träning. Jätteintressant verkligen. FIck lyssna på föreläsningar med bla. Agne Bergvall och karolina Kedzierska som gått på ProCivtas och som i Peking kom fyra i Taekwondo. Jätterolig dag som jag först var hemma ifrån vid sju.
Som tillägg är jag väldigt glad för att gå i Malmö, i det här fallet för att Växjöskolan var lika tråkig som alla andra skolor, kände mig helt omotiverad och deras kök sedan...ingen god mat och ingen trevlig miljö. Så blir det när man skämms bort :-)

Nu har jag ätit lite och tagit det lugnt. Febern var borta imorse men min mage ömmar fortfarande och är spänd som en potatis. Hoppas att den fösvinner snart.

Imorgon väntar idrottsdag på Athleticum, friidrotta ska jag göra :)

Nathalie ska försöka lära mig hoppa stv, vilket är supersvårt och Michelle ska lära mig stöt kula, haha, känner på mig att det är mina dolda talanger. Haha!



Kommentarer
Postat av: Pa

Ta en dubbel sup aloe, morgon o kväll. Pussar o Kramar Pa

2009-01-27 @ 23:14:07

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0