Buenos noche!

2009-01-18 @ 20:19:20
Hola!

Nu är jag här i härliga Marbella! Allt gick jättebra, men det kan jag skriva om senare, sitter inte med min dator.
Ville bara säga att altl gick bra och vi har ätit god mat och sett en grym handbollsmatch mellan sverige och Korea!

20 grader och sol var det när jag landa, märker redan hur bra jag mår av vädret. Hörde att det var regn och snö på mina hemorter...hihhi.

Men jag skriver igen så fort jag kan. Imorgon har vi strattid vid två och innan dess ska jag ha säsongstart på träning. Ojoj, hur kommer detta gå?!

Adios!
Kommentarer
Postat av: mamma

Buenas noche para tí!



Jaa kan man säga annat än att man är lite avis??

Härligt för dig <3! Passa på att träna din spanska också, kanske kan du köpa middagsmat någon dag i en spansktalande affär och sedan laga någon god comida till Malin o Christer, du har ju vanan inne! och det kan säkert vara intressant för dom att få provsmaka någon av dina favoriter! Ha det underbart härligt och NJUT med golfen!

Pussar o kramar i massor!

2009-01-18 @ 21:50:51
Postat av: mamma

Skypen installerad!! Pussar

2009-01-18 @ 23:19:35
Postat av: Pa

Det låter kanonbra, hoppas att man får en utförlig rapport från träningen och spelet, eftersom här kan man bara drömma om golf. Pussar o Kramar, hälsa

2009-01-19 @ 11:09:38

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0