1 årsdagen idag!

2009-01-10 @ 15:06:51
Fresten, idag firar jag 1 år i den här lägenheten! 365 dagar har gått sen jag fick nycklarna hit. Minns hur rörigt det var här, mamma och Kjell kom ner och det blev många besök på IKEA den helgen. Men roligt var att äntligen ha kommit "hem" här nere. Kan inte förstå att det redan gått ett år. Det har hänt så mycket på den tiden.

Jag har fått lära mig hur det är att ha flyttat hemifrån med allt vad det innebär, kombinera pluggande med matlagning, tvättning som måste göras, inhandling av mat som måste göras mitt i veckan, mitt i alltihop. Det var inte så lätt i början innan rutinen infann sig, men nu tycker jag det går riktigt bra. Och den här lägenheten har verkligen varit en bra första lägenhet. Jag trivs väldigt bra här! Roligt sällskap har jag också haft här i form av familj och vänner. Har lyckats få ner sex av mina vänner i min soffa och familjen på fem personer har lyckats sova här inne. Så dessa 23 kvadratmeter är välutnyttjade. Den blir större och större, haha!

Så det har varit ett väldigt bra första år och det kommer nog att bli ett väldigt bra andra år också!




Så här såg det ut för 1 år sedan när lägenheten var klar! Och den har inte förändrats så mycket sedan dess.
Om ni vill så kan ni gå in här och bläddra er ner till den 10:e och framåt för att läsa lite om min helg för 1 år sedan.
Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vad roligt vi hade det när vi höll på där o skruva o fixa..o mindre roligt att vi inte hade någon el första dagen som ju var en fredag em!! Men visst kom den på sedan under lördagen eller hur var det? Du har fixat din flytt hemifrån kanon Joanna!

2009-01-10 @ 22:42:43
Postat av: Joanna svarar

Haha, ja vi hade riktigt roligt :) Minns du sen kvällen vi båda hade hjärnsläpp och inte fick upp en grej i lägenheten och Maria kom förbi och fixade allt! HAhahaha! Det var så sjukt roligt! :D haha så vi skrattade åt det sen. Puss

2009-01-11 @ 01:49:49
URL: http://jslifestyle.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja jag minns och den var ju förstås så busenkel!! Maria satt den ju direkt som den skulle vara, höll inte på att vrida o vända som vi gjorde!! Ja det får mig att skratta nu också! Puss på dig!

2009-01-11 @ 14:07:16

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0