Varför är det alltid lättare efteråt?

2009-02-27 @ 00:07:19
Ja ni, vår Jeopardytävling gick väl sådär. Jag rekommenderar inte att komma på svaret en halv sekund efter attnågon har tryckt, det är mycket bättre att vara först.  Men roligt var det i alla fall, men störde mig på de omgångarna vi inte var med på, kunde i stort  sett allt.

För övrigt blev dagen väldigt lugn tack vare tråkiga omständigheter, samtidigt som det var skönt. I väntan på tävlingen efter skolan satte sig jag, natta och becca på espresso house för en fika och sedan tog jag och natta en sväng till stortorget för att spana in mrlodifestivaltältet och blev även inlurad på ett mkt pinsamtsångframträdande, haha, suck.

Imorgon är det fredag!  =)
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0