Egen shopping är alltid roligt!

2009-02-17 @ 23:14:35
Tjoho!

Dagen blev väldigt lyckad. Vi mötte upp Angela och gick och åt kebab, efter det gick vi till Oriflamebutiken och köpte mig ny ansiktsrengöring, mkt uppskattat.
Efter det var det jag och mamma som gick vidare för att ordna en del inför morgondagens födelsedagsbarn! Men hann också med lite till oss själva. =) Hittade ett par handskar, en plånbok och en top, blev väldigt nöjd (bild kommer).

Efter hemkomsten har jag tsm med systrarna lagat mexikanka fyllda paprikor, mycket gott och efter det har jag ätit lite ost. Nu har jag precis ordnat ett grattiskort till Molly (egendesignat) och ska kolla igenom lite bloggar innan bedtime.

Hörs!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0