Tillbaka till rötterna

2009-02-16 @ 12:42:06
Som ni förstår så har jag ju då spenderat dessa dagar uppe i Stockholm på Ljusterö. Jag har tagit det väldigt lugnt. I lördags var pappa här och vi umgicks och tog det lugnt. I går så såg jag en del skidor och sedan filmen Fool's Gold, mamma och Kjell kom hem och på kvällen såg jag en del avsnitt av Grey's, Brothers and Sisters och Gossip Girl.

















Veckan som kommer ska jag träffa familjen, morbror, moster, klippa mig och försäka plugga lite.
Ska verkligen bli skönt med lov!

På onsdag ska jag nog försöka mig på ett besök på skolan också, har hänt en del tråkiga saker sedan vi slutade, känns som att den är påväg lååångt ner i avgrunden.






Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0