Torsdagen och fredagen!

2009-02-21 @ 20:53:08
Ja i torsdags på dagen var jag med pappa på hans nya jobb, blir nog väldigt bra tror jag. Efter det tog jag mig in till stan för att titta runt lite och det blev faktiskt också lite nödvändig shopping. Lite strumpbyxor, en tröja och en kofta. VId femtiden gick jag de få metrarna till Oriflame och gick upp till Angela för att vi sedan skulle hem till henne och Jocke för middag och mys. Vi åt pilaff (roligt namn!) och såg sedan den grymma filmen Walk The Line, riktigt bra!

I fredags tog jag mig de två timmarna det tar kommunalt för att komma till Ljuster på förmiddagen, men underhöll mig med Predikanten, bra bok! Och så stannade javid skolan för att häls på Anders och Christina, riktigt roligt och se de igen!
Efter det blev till Lonki för en hel del hårvårdsprodukter, eller vad säger du mor? Och sedan hemför att packa, jag och mamma tog oss sedan till Arlanda och åt middag innan mitt flyg gick.


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0